torsdag 7 maj 2009

Häftig dörrskylt

Vår häftiga dörrskylt som gör att det har blivit mindre besök av
dörrförsäljarevilket är toppen--dom kommer nästan alltid
olämpligt, när man minst önskar det. Tikarna har skall så dom
flesta tror att det är något stort innanför dörren.
------------------------------------------------------------------
Our cool door plate that makes it is less visited by door salesman, which is great - they will almost always inappropriate, when you least want it. Tikarna have to be so they most believe it is something great inside the door.

3 kommentarer:

  1. wow! coolaste dörrskylten jag sett! supercool!

    SvaraRadera
  2. en helt annan sak: va använder du när du rakar dom i ansiktet?

    SvaraRadera
  3. jag rakar dom inte själv utan det gör Nina på Hundhälsan i Tibro det har hon gjort alla gånger.
    Har köpt en Andis Pet klipper som jag skall
    testa på Jackie o ha i reserv om det behövs.
    Om man skall göra det själv på flera hundar
    samtidigt behös flera skär för dom blir varma
    o då blir det sämre resultat. Nu håller jag
    på med min svarta tik hennes päls är jobbig nu
    pälsvård varje dag fram till utställningen på
    söndag i Larv tur att det besvärliga är över
    för den vita bara bad på lördag.

    SvaraRadera